hosting menu left
hosting menu right

top of hosting header
hosting servers box banner logo LIC

hosting plan ico 1 NAVIREO
  • małe i średnie przedsiębiorstwa
  • zintegrowany system
  • technologia
  • dlaczego warto
  • korzyści z wdrożenia
  • dla kogo ??
hosting plan ico 2 ERP Constellation
  • średnie i duże przedsiębiorstwa
  • większa produktywność
  • elastyczny model działania
  • bezpośredni dostęp
  • wzrost przychodów
  • bezpieczeństwo danych
hosting plan ico 3 Nasza oferta
  • Systemy zarządzania
  • Instalacje
  • Wdrożenia
  • Szkolenia
  • Systemy B2B i rozproszone
  • Systemy pracy zdalnej


bottom of hosting header
website hosting main area top
Navireo w Siódemce
Zakończyliśmy wdrożenie Insert Navireo w firmie Siódemka Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników obu firm możemy świętować sukces. Wdrożenie odbyło się bez najmniejszych poślizgów i przebiegło szybciej niż planowaliśmy. Siódemka ma w tej chwili doskonałe narzędzie wspierające w wielu zakresach działalności firmy. Nie spoczniemy jednak na laurach i będziemy system cały czas rozwijać.

Informacje o firmie
Siódemka sp. z o.o.  z Ostrowa Wielkopolskiego jest hurtownią materiałów budowlanych oraz farb i lakierów.
Firma powstała w 2000r. Od początku swej działalności zajmowała się w sprzedażą szerokiej gamy materiałów budowlanych,  a po połączeniu w 2007 roku z Maxcolor sp. z o.o. rozszerzyła asortyment o  farby i lakiery, stając się wyspecjalizowanym dystrybutorem chemii budowlanej.
Siódemka sp. z o.o. ma ugruntowaną pozycję na rynku. Obecnie zatrudnia w siedzibie głównej oraz sklepach firmowych  blisko 40 osób.
Z jednej strony współpracuje z wieloma dostawcami będącymi liderami na rynku, z drugiej  zaopatruje przede wszystkim klientów profesjonalnych - firmy budowlane i remontowo-budowlane, a także obsługuje jako dostawca wiele znaczących inwestycji oraz klientów indywidualnych.


Wybór systemu

Rozległy obszar działania firmy oraz bardzo duży asortyment powodował znaczne problemy logistyczne. Siódemka Sp. z o.o. potrzebowała zmian w zakresie zarządzania własnym transportem oraz szczegółowej polityki cenowej i kredytowej wobec klientów.

Mówi Prezes firmy Pan Mariusz Andrzejewski
Ciągle zmieniające się warunki rynkowe spowodowały że nasz dotychczasowy system sprzedaży stał się niewystarczający do obsługi szybko rozwijającej się firmy.
Za wyborem Navireo przemawiały duże możliwości dostosowania aplikacji do naszych potrzeb. Dzięki temu rozwinęliśmy spektrum możliwości w zakresie obsługi klienta.
Stworzenie centralnie zarządzanej bazy danych umożliwiło poprawienie logistyki zaopatrzenia oddziałów oraz szczegółowe rozliczenie kosztów transportu.
Myślę że teraz z nowym systemem jesteśmy gotowi do rozszerzania naszej sieci sprzedaży.

 

Poszukiwaniem nowego systemu firma zajęła się rok przed wdrożeniem.
Pracownicy firmy zaznajomili się z kilkoma programami dostępnymi na rynku oglądając ich prezentacje oraz przeprowadzając  testową pracę na wersjach demonstracyjnych.
Zebrano wiele opinii referencyjnych od firm pracujących już na każdym z programów.
O wyborze Navireo zdecydowały głównie możliwości rozbudowy i dostosowania programu do potrzeb firmy a także szeroka dostępność serwisu świadczonego przez partnerów firmy Insert.

 

Mówi Ryszard Chmielina z firmy SOFT-SERVICE GROUP
Zakup zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie w firmie to inwestycja na wiele lat.
Dlatego firmy powinny szukać oprogramowania które będzie się rozwijać razem z nimi.
Ogromne możliwości Navireo w zakresie dostosowania zapewnią sprawność aplikacji w bardzo długim okresie.
Zastosowany nowoczesny motor bazy danych MS SQL 2008 oraz elastyczność interfejsu pozwolą w przyszłości rosnąć aplikacji wraz z rozwijającą się firmą.

 

Wdrożenie
Wdrożenie przeprowadziła firma SOFT-SERVICE GROUP partner Insertu.
Kilku osobowy zespół wdrożeniowy składający się z pracowników Siódemki oraz firmy wdrożeniowej wykonał analizę potrzeb oraz  projekt wdrożenia.
Wdrożenie nie mogłoby się odbyć tak szybko bez szczególnego zaangażowania pracowników firmy Siódemka którzy w bardzo sprawny i zorganizowany sposób wspierali grupę wdrożeniową.
Dopracowana ergonomia aplikacji oraz dostosowanie pulpitów roboczych do każdego użytkownika pozwoliła na maksymalne skrócenie szkolenia.
Największym problemem wdrożenia było wyznaczenie dnia w którym firma zacznie pracować na nowym systemie,  jednak całkowite przeniesienie danych z poprzedniego systemu zniwelowało niedogodności z tym związane do minimum.
Niewielkie wymagania sprzętowe Navireo pozwoliły na instalację bez koniecznej i kosztownej w wielu przypadkach wymiany sprzętu.
Zastosowany Windows 2003 Server umożliwił poprzez technologię terminalową podłączenie oddziałów oraz mobilnych handlowców do centralnej bazy danych firmy.
Wdrożony w Siódemce system obsługuje jednocześnie 30 stanowisk.

 

Korzyści
Wdrożenie nowego systemu zdecydowanie poprawiło procesy w wielu obszarach firmy.
- szybsza obsługa klientów
- kontrolowana polityka cenowa oraz kredytowa wobec klientów (ujednolicenie warunków handlowych oraz kredytowych dla całej firmy. Klient może dokonać zakupu w dowolnym oddziale na tych samych warunkach cenowych)
- racjonalne zarządzanie magazynem( kontrola stanów i zamówień oddziałowych)
- szybsza realizacja zamówień (pełna automatyzacja procesu zamówień do dostawców na podstawie zamówień od odbiorców oraz historii sprzedaży)
- dokładne rozliczenie kosztów transportu (stworzenie panelu logistycznego oraz zarządzanie flotą)
- lepsze zarządzanie sprzedażą poprzez kategoryzowanie towarów za pomocą flag wspierających promocje , przeceny, wyprzedaże oraz nowości w ofercie

 

Plany na przyszłość
Posiadając nowoczesny system o dużych możliwościach rozbudowy i integracji , firma planuje w najbliższej przyszłości znaczną rozbudowę swojej platformy B2B dla klientów oraz wdrożenie na magazynie adresowania miejsc składowania i kolektorów danych.

 


Jesteśmy uczestnikiem Programu
 

website hosting main area bottom